BLACK IMPALA

_AKTUALNOŚCI

_PROMOCJE

_PORADY

zapraszamy na naszego bloga

Tutaj znajdziesz aktualności z warsztatu, informacje o promocjach, rozszerzoną ofertę usług oraz praktyczne porady dla kierowców. Jeśli chcesz lepiej zadbać o swój samochód – to dobre miejsce, by zacząć.

sprawdź co się  u nas dzieje

Szkolimy się u najlepszych – Akademia Wulkanizatora w naszym warsztacie

Szkolimy się u najlepszych – Akademia Wulkanizatora w naszym warsztacie

W Black Impala wierzymy, że dobry warsztat to nie tylko nowoczesny sprzęt i wysokiej jakości części, ale przede wszystkim ludzie, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje. Dlatego już w najbliższą środę nasz zespół weźmie udział w szkoleniu prowadzonym przez Piotra Konarskiego-Stanaszka, mistrza wulkanizatorstwa i właściciela Akademii Wulkanizatora.

czytaj dalej
40 zleceń w pierwszym miesiącu!

40 zleceń w pierwszym miesiącu!

✨40 zleceń w pierwszym miesiącu! ✨
Sierpień był dla nas ogromnym sprawdzianem. Zaczynaliśmy z duszą na ramieniu – pełni marzeń, ale i wątpliwości, czy damy radę. A dziś możemy powiedzieć jedno: daliśmy, bo Wy byliście z nami. 🖤

czytaj dalej

porady dla kierowców

przypadki naszych Klientów

Honda Insight – case study + kosztorys

Honda Insight – case study + kosztorys

Honda Insight po sprawdzeniu przed zakupem trafiła do naszego warsztatu na pierwszy serwis. Wymieniliśmy olej i filtry, odgrzybiliśmy klimatyzację oraz zajęliśmy się oświetleniem. Całość zamknęła się w kosztach 2 810,72 zł – pełny kosztorys znajdziesz w artykule.

czytaj dalej

promocje i okazje

ciekawostki

diagnostyka komputerowa

hamulce

Płyn hamulcowy – kiedy i dlaczego wymienić?

Płyn hamulcowy – kiedy i dlaczego wymienić?

Płyn hamulcowy jest jednym z najważniejszych płynów eksploatacyjnych, a jego stan ma bezpośredni wpływ na skuteczność układu hamulcowego. Eksperci z Sun Automotive zauważają, że przy natłoku innych zadań serwisowych rzadko kto pamięta o wymianie płynu hamulcowego, mimo że to on przenosi siłę z pedału na zaciski i odpowiada za niezawodne działanie hamulców. W praktyce wielu kierowców w Legionowie koncentruje się na żywotności klocków i tarcz, a płyn traktuje jak „bezobsługowy”.

czytaj dalej

przeglądy

Dlaczego nie warto wydłużać interwału wymiany oleju – poradnik

Dlaczego nie warto wydłużać interwału wymiany oleju – poradnik

W instrukcjach nowych samochodów coraz częściej można przeczytać, że olej silnikowy wystarczy wymieniać co 15–30 tys. km lub nawet co 2 lata. Brzmi kusząco: rzadsze wizyty w serwisie, mniej wydanych pieniędzy i mniej zużytego oleju do utylizacji. Taka polityka ma uzasadnienie marketingowe i ekologiczne – mniej przeglądów to niższe koszty posiadania auta, a rzadziej wymieniany olej to mniejszy odpad. Producent może pochwalić się „niskimi kosztami utrzymania” i zaskarbić sobie sympatię ekologów. W praktyce oznacza to jednak, że to właściciel bierze na siebie ryzyko przedwczesnego zużycia silnika, a poważne awarie pojawiają się często już po zakończeniu gwarancji.

czytaj dalej

wulkanizacja

Naprawa opony – kołek czy sznurek? Co naprawdę oznacza „naprawa opony”

Naprawa opony – kołek czy sznurek? Co naprawdę oznacza „naprawa opony”

Przebicie opony to sytuacja, która może spotkać każdego kierowcę. Gdy jedziemy do warsztatu, prosząc o „naprawę opony”, zwykle zakładamy, że usługa zostanie wykonana zgodnie z technologią zalecaną przez producentów ogumienia. Niestety, rzeczywistość często wygląda inaczej – a pod tą samą nazwą „naprawa” kryją się bardzo różne metody.

czytaj dalej